luni, 7 septembrie 2009

Originea blogului

Am creeat blogul ca un loc unde sa stam, sa ne mai gandim un pic asupra lucrurilor, asupra a tot ce facem si a tot ceea ce am facut. Lumea nu mai este cum era. Oamenii sunt indiferenti, fiecare gandindu-se numai la el. Am uitat toata frumusetea vietii si tot ce ne intereseaza sunt banii.
Ei bine, am dedicat aceste cuvinte unora dintre oameni deoarece inca exista indivizi carora le pasa de acele cateva lucruri simple si se bucura de ele zi de zi.
Eu sper ca cititorii blogului meu sa se regaseasca printre acei oameni sau daca nu sa incerce sa mai cugeteze asupra vietii si asupra tuturor bucuriilor simple dar semnificative.


Un comentariu:

  1. I hope everyone reads this and others like this blog and just wake up...get real and start thinking about what they are doing

    RăspundețiȘtergere