sâmbătă, 4 septembrie 2010

Un nou pas in viata

Nu stiu cum sunteti voi, insa eu am cazut intr-o stare de anxietate, de pe 1. Iar o luam cu scoala, respectiv cu liceul. Pentru mine insa incepe acest liceu. Noi experiente, noi profesori, noi colegi... noi aventuri.
Speram ca vacanta sa nu se mai termine, cum a spus si Momo. Eu cred ca are dreptate. Vara asta pentru mine a fost cea mai geniala dintre toate. Plina de peripetii; plus statul afara de la 12 pana la 24. 11:30 fiind ora generala de trezire. Toata ziua, ca furnica de colo-colo. Nici o clipa locului. Cand ajungeam seara acasa, obosit dupa toata fataiala, mai stateam si la televizor pana tarziu.
Dintre toti colegii care i-am avut au venit cu mine in liceu vreo 5, printre care si Bristena (open for fun). Daca ai una ca ea in liceu, scoala, ce-o fi, esti, dupa cum am mai spus open for fun.
De la acesti 4 ani ma astept la distractie, cat se poate de mult. Bine, ca in oricare alta unitate de invatamant trebuie sa existe si acei profi care iti dau 3 daca nu zici nustiu ce sau alti profi care iti dau 3 daca tu chiar nu stii. (e o diferenta, credeti-ma). Cel putin eu, in generala cand luam o nota mica si chiar nu invatasem eram impacat cu inima. Dar dupa ce stateam o seara intreaga sa tocesc tampeniile din caiet si a doua zi sa ma arda pentru ca am omis nustiu ce mi se parea absurd.
A trecut. Sper sa fie ceva mai...bine. Sa spun deci, liceu here I come.
De asemenea imi salut fostii colegi, pe absolut toti chiar si pe Traian:). Fratilor sa aveti parte de cei mai tari ani :).
Salut si ceilalti oameni care tocmai au intrat la liceu.
Bafta tuturor.
Real.

PS: Stiti ca scoala incepe pe 13, nu?
1. 13 numar ghinionist
2. I hate Mondays ...

4 comentarii:

  1. omule imi place cum gandesti.iti doresc sa ai parte de cei mai frumosi ani din viata ta,iar la 13...gandeste-te ca e un numar norocos(la mine de obicei zilele de dupa 13 sunt ghinioniste).multa bafta cu blogul...si s-o ti tot asa.eu te sustin

    RăspundețiȘtergere
  2. scoala incepe pe 13 si eu sunt numarul 13 la catalog primu pe pagina din mijloc:((

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am fost candva nr 13 in mijloc,nu te ia niciodata la catalog :))

    RăspundețiȘtergere