duminică, 19 septembrie 2010

Red Bull Flugtag 2010

Am asteptat festul asta de gand am primit un fluturas cu el pe langa cismigiu. Ce sa zic... Am fost acolo pe la 12 cu multi prieteni si am asteptat sa vedem care e treaba; dj-ul schimba o melodie la 30 de secunde, nu o lasa pana la cap..in fine. A fost foarte tare. Tot evenimentul a fost prezentat de Dani de la emisiunea de dimineata de pe Antena 1. La inceput un tip a sarit dintr-un avion cu parasuta:) Tare omu'. Pe urma (eveniment nefericit) prima concurenta care a sarit cu un pian si-a rupt sira spinarii din cate am inteles, in rest totul a fost ok. Lume multa(parca se dadea paine). De asemenea mai era acolo un tip care se tot invartea cu un ski-jet. Pe la jumatatea evenimentului am plecat cu niste tovarasi in cismigiu.
Nice memories guys:)
REAL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu