joi, 16 septembrie 2010

Nirvana

Eu ascult Nirvana de prin clasa a 6-ea.
Am vazut odata un comment pe youtube: ,,Give us Kurt, back we give you Justin Bieber and Lady Gaga". Sunt total de acord:)
Peste tot sunt numai ratati cu melodii tampite; fratilor voi nu stiti ce e aia muzica:|
Asa ca m-am gandit sa va dau un pic de Cobain :). R.I.P.



Asta e o melodie epica.
Cam atat pentru azi. Ah da si vroiam sa va mai spun ca am niste colegi foarte tari. Aproape m-am obisnuit cu ei; respect fratilor:)
REAL

4 comentarii:

  1. tiam zis c as face eu pentru kurt :))
    P.S. Smells like teen spirit e mai mult dect epica nu are cuvant pentru descriere :D

    RăspundețiȘtergere
  2. taica totusi,cu manelisti am inteles dar sa doresti moartea unor persoane care ptr alti sunt la fel de dragi ca si trupa ta e chiar aiurea,nu mai scrie prostii

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba sa mor parca nirvana ar fi niste zeitati.Alti ratati exact ca jb si lady gaga

    RăspundețiȘtergere
  4. Nirvana SUNT zeitati. Nirvana e o legenda vie, desi s-a stins demult. Kurt Kobain si ai lui au inceput un stil nou, pe cand ratatii, exact, ca JB si Lady Gaga doar copiaza incontinuu. Nirvana o sa ramana mult dupa ce astia doi si restul pop-ului vor fi disparut demult

    R.I.P. Kurt Cobain

    RăspundețiȘtergere