marți, 2 martie 2010

They're trying to build a prison for you and me.

,,Tunde-te" , ,,Tunde-te" . Care e problema profesorilor? E parul meu. Fac ce vreau cu el. Nu imi spune nimeni ce sa fac cu corpul meu. M-am saturat. Atatea probleme, atatea certuri, atatea mizerii. Aveti o problema cu mine? [nu specific cine]. Ofticati-va! Nu vreau sa va mai aud. Si nu numai profesori. Si nu numai problema parului. Multe altele. Multi altii. 
Nu mai ai voie sa zambesti pentru ca deranjezi ora. Nu ai voie sa stai cu mana in buzunar pentru ca nu e frumos. Ei bine, eu stau cu mainile in buzunar pentru ca asa vreau. Dar primesc o mustrare. 
Sa nu cant la chitara. Deranjez vecinii.
,,Ma scuzati ca am intarziat. Nu a venit autobuzul la timp". ,,Bine" (gandindu-se probabil ,,Haa inca un motiv pentru care as putea sa te pedepsesc.").
Mai avem si o pauza tampita de 10 minute in care nu putem sa inghitim bine sandwich-ul. Ne-a ramas pe gat. Pe urma intra cadrul didactic repede. ,,Ce faci?Mananci in ora?"
,,Ai termen pana pe data de...  sa te tunzi." De ce? Care e problema?
Copilul obosit dupa o zi execrabila la scoala sta pe scaun intr-un autobuz. Se urca o femeie. ,,Da-te jos!" (pe un ton mizer). El nu se da. ,,Tu nu auzi?". El sta in continuare linistit. Pe urma incep toti: ,,Vai !! Cei 7 ani de acasa!" . ,,Needucatule!" . ,,Nesimtitule!". Zau? Prietene, nu stiu cum te cheama, nu stiu nimic de tine. Doar mi-am dat seama ca esti frant de oboseala. Crede-ma. Ai TOT RESPECTUL meu. Si noi avem dreptul sa stam jos . Bine. Puteti sa imi spuneti ca nu am cei 7 ani de acasa. Copilul ala era, obosit. Se vedea pe fata lui. In niciun caz nu a fost ,,nesimtire".
Intr-un hol larg. ,,Bai copii..Ce faceti aici? Nu aveti voie sa stati pe unde trece lumea!" (Desigur era loc cu gramada) ,,Hai, afara. Iesiti mai repede!!!" Multumim . Palatul copiilor.
Ce e mai frumos decat sa stai intr-un tramvai la 7 dimineata cu 2 aurolaci care put ingrozitor si un tip care injura ingrozitor?Va spun eu:nimic...
Revenind la scoala, era un banc:
-Alo, Ionel? Ce ne-a dat azi la matematica?
-Cate-un trei.
Super nu?
Si inca imi spun sa ma tund.
Ma scuzati ca am scris intr-o maniera ingrozitoare; insa asa ma simt. Si inca odata, ca sa nu apara probleme: NU dau nume. See you next time...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu