luni, 22 martie 2010

Respect

     Ma intorceam de la scoala pe jos, pe dealul Academiei. Era coada de masini pe langa mine. Ma uitam la fiecare in parte. O zi ca oricare alta, in care nu vezi nimic special. Insa azi am vazut. Cum urcam eu, dealul asa.. cu niste prieteni, pe langa noi, apare o Dacie. Una de-aia veche, albastra. Pe spatele masinii erau lipite 4 litere verzi si anume: "AC DC". Credeam ca ochii ma inseala. Apoi, din interiorul masinii am inceput sa aud muzica. Muzica celor de la AC/DC. Ce m-a surpins cel mai tare e urmatorul lucru. Frate, in masina, nu era vrun pusti, precum cei ca mine care sunt innebuniti dupa rock. Ci era un om, destul de batran, avea parul alb si lung, si parca, din cate imi amintesc ceva legat in jurul capului. A fost un moment genial. Eram tintit locului. Ma uitam fix in ochii omului. Acesta, s-a uitat la mine si mi-a aratat semnul specific cu degetelul mare mijlociu si inelar stranse si aratatorul si degetul mic ridicate. I-am raspuns cu acelasi semn si mi-a zambit. Omule, te respect. Sper sa ajungi vreodata pe blogul meu sa citesti asta. Te respect pentru ca asculti muzica celor de la AC/DC la varsta ta. Te respect pentru ca nu iti pasa de nenorocitii din jurul tau. Te respect pentru ca ai stiut din prima ce semn sa imi arati. Te respect pentru ca ma respecti si tu. Multumesc. Deci omul, este genial.

4 comentarii:

  1. sa incepe cu concluzia: ^^deci eu rad.
    pentru ca fix AC/DC ascultam acum:)))
    Foarte frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt și oameni care îsi păstrează esența, opinia. Si merită respectul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  3. AC/DC canta de prin anii '70 ( mai exact '73) asa ca nu ai de ce sa te miri . Cei mai multi asculta ce au ascultat si in tinerete, dar sunt de acord ca multi nu prea se exprima asa deschis.

    RăspundețiȘtergere
  4. wow nu am citit pana acum asta dar e foarte tareee \m/

    RăspundețiȘtergere