joi, 14 iulie 2011

Home



Romania, este tara in care, canalele sunt deschise , semnalizate de crengi uscate de pomi, capacele lor fiind furate si date la fiare vechi.
Romania, este tare in care, idiotii spunin gura mare ca nu au avut cum sa copieze la bac.
Romania, este tara in care, 10 km de autostrada sunt efectuati in 5 ani.
Romania, este tara in care, copii sunt violati si omorati de bolnavi mintal.
Romania, este tara in care, politia merge mana in mana cu mafia.
Romania, este tara in care, daca nu ai telefon "bengos" si "bemveu" la usa nu ai valoare.
Romania, este tara in care, te relaxezi ascultand manele si mancand mici pe malul Prahovei, si cand pleci lasi in urma toate gunoaiele.
Romania, este tara in care, trebuie sa ai plamani puternici sa te urci in autobuz, in ..."miresmele primaverii".
Si pana la urma este tara noastra...nu ? Ne vom civiliza vreodata ?That't the question. Asta nu e singurul canal deschis pe care l-am gasit. Am vazut foarte multe si mi-am zis sa iau o.. "monstra".
Mai e si chestia cu bacul... care pana la urma ma inspaimanta. Va dati seama ? E grav. Foarte grav. M-am amuzat zilele trecute cu un banc pe tema asta....crud dar real totusi : "-Ai fost ma la bac?
- Da.
- Si ai trecut ?
- Da.
- Cu cat ?
- Cu 1200 lei."
Mda...

Melodia asta cam descrie...zilele de azi, si cele ce vor veni.
Alt subiect pe care vroiam sa il abordez este cel "upside down". Iti traiesti viata linistit , intr-o oarecare rutina si deodata totul se intoarce pe dos, si nu in sensul rau sau bun al expresiei ci in sensul ciudat. Asa s-a intamplat la mine acum 2 zile, si starea aceasta ciuata continua sa ma bantuie. Si din obisnuitul zilnic, sunt acum cu totul ravasit si nu imi mai gasesc gandurile, ideile si...nimic. Sunt foarte...drogat as putea spune ?
Ne mai vedem,
Real.

Un comentariu: