miercuri, 21 octombrie 2009

Sa ii spunem ,,D-l Goe..." 2?

Astazi, in drum spre casa, de la scoala eram in autobuz. In spate, erau doua tiganci si un copil presupun ca era al uneia dintre ele. Vestimentatia celor doua era foarte sclipitoare. Cea mai invarsta, care din discutia lor rezulta ca ea era mama baiatului, avea o fusta lunga cu multe flori si o geaca neagra sclipitoare. Cea mai tanara avea blugi albi, chiar incredibil de albi si tot o geaca neagra numai ca nu era sclipitoare. Bineinteles, pentru cineva ca mine, aspectul lor era strigator la cer. In fine... in timpul discutiei lor am observat ceva foarte interesant: baiatul care nu avea mai mult de 4 ani vorbea cu tiganca mai tanara in cuvinte grele, aruncandu-i numai jigniri, semne obscene. ,,In gluma" pentru cei doi deoarece si ea facea acelasi lucru, gandindu-se probabil ca ii da o buna educatie si crestere copilului. Mama acestuia, radea, il batea cu palma peste gura, dar, din punctul meu de vedere nu avea niciun sens sau rost- cum vreti sa ii spuneti.
Mie mi se pare brutal. Un mod brutal si total eronat de a-ti creste copilul. Din punctul meu de vedere acela era un copil distrus, care, atunci cand va fi mare va ajunge ceva gresit, rau, urat, mizerabil....si de ce? ma intreb. Datorita PROSTIEI SI INDIFERENTEI PARINTILOR LUI.
De ce, si iarasi, de ce?......

4 comentarii:

  1. ce viitor poate avea acel copil decat unul mizerabil?

    RăspundețiȘtergere
  2. ca un reply la tema abordata de tine am observat si eu multe video-uri pe youtube in care parintii isi filmeaza copii injurand..si eu ma gandesc ce fel de om idiot ar face asta..si chestia e ca nu numai tiganii fac asta ..chiar azi am dat peste un video din intamplare in care o fetita de 5 ani injura si parintii radeau in hohote ..

    sunt total de acord in ceea ce priveste proasta crestere ... keep on the good work

    RăspundețiȘtergere
  3. nu prea ma mira...doar suntem in romania. nu e ceva iesit din comun in tara noastra. va dati seama ca saracul copil va avea un vitor mizerabil, uni parinti ar trebui sa invete sa isi educe bine copiii.

    RăspundețiȘtergere