sâmbătă, 18 decembrie 2010

In deriva

Azi am iesit pe afara. Great day, though. Am un sfat pentru voi. Niciodata sa nu va luati adidasi cand iesiti iarna. Bine , la mine e si chestia ca ai mei sunt mai jerpeliti. Ma rog. O zi grozava, oameni grozavi, chestii grozave, si prima mea zi in care m-am batut cot la cot cu zapada cu o tipa. Bine.. nu orice tipa. Intelegeti voi.
Pe langa toate astea am vazut ceva de nota 200. Ati vazut vreodata afisele cu serialul ala de pe HBO "In Deriva" ? Ei bine daca nu stiti e un serial care se numeste asa. Din cate stiu nu are nico legatura cu vapoare esuate sau chestii. Dar azi :



am vazut asta. Erorare logica? Sau nu. God knows. Astept sa comentati :))
REAL :D

6 comentarii:

  1. =)) "In deriva" a cam luat apa la bord.

    RăspundețiȘtergere
  2. poza aia nu e o eroare logica.absolut dolec.

    in schimb...eate o eroare fizica de toate frumusetea;))

    btw,super blog,super post,keep it up :)

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost o chestie premeditata pentru a face reclama serialului.
    In deriva... plutind pe Dambovita... ma rog, au facut ei o legatura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ,exact.Au facut ei o legatura.Plus ca e de mult acolo.:-? .Ella:)

    RăspundețiȘtergere
  5. HBO a plasat intentionat panoul publicitar care ar trebui sa sugereze starea personajelor ( pacientii) [adica faptul ca sunt confuzi si in deriva] Andreea :)
    P.S : sper sa nu uit sa iti aduc pixul cu "In deriva maine" :))

    RăspundețiȘtergere