sâmbătă, 17 iulie 2010

Scarba

Astazi am vazut ceva teribil. Nu va doresc sa vedeti si voi asta. Facand abstractie de faptul ca am avut o zi exceptionala, sunt scarbit. Cred ca nu exista zi in care sa nu vad ceva mizer. Ei bine, eram in pasajul de la Universitate, vrand sa plec spre casa. Din intamplare, am vazut o femeie coborand pe scara rulanta. (femeie mai gypsy, bineinteles). Crezand ca nu o sa se inatmple nimic interesant am intors capul. Cu coada ochiului ,insa, am vazut ceva: femeia a scuipat ca un taran. Atunci mi-am concentrat privirea pe ea, crezand ca nu am vazut bine. Mai departe insa, nesatula fiind, a mai tras un scuipat cu sete, asa, cat colo. Eram UIMIT. Hai, cu cocalarii mai esti obisnuit sa ii vezi scuipand dar o femeie?O FEMEIE?! Bine, ironia este ca era gypsy; asta aducand un grad si mai mare de dezgust.
A fost dezgustator. Daca ar fi sa ii dau o nota pe o scara 1-10 acea nota ar fi 8.
Mai vorbim.
Real

9 comentarii:

  1. ooo, ai fost bland ma asteptam sa ii dai 5 sau chiar mai putin :)) 8 ? de ce era draguta :> :-j ( da, da , era o gluma )

    RăspundețiȘtergere
  2. pffff... realitatea ii cruda sa stii... si nu numai femeile "gypsy" eu am vazut femei in toata firea scuipand, si cam acelasi sentiment ca si u il am in fiecare zi, adica is scarbit de tot ce ma inconjoara mai nou... pt ca nu mai este ceva care sa fie ok in tara asta...
    Respect and peace!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare.Mi-a placut cum ai spus ca ai scris titlul cu doi de "i" intentionat.Nu puteai sa recunosti ca ai gresit.Explici si tu publicului "ironia"?

    RăspundețiȘtergere
  4. O ironie fata de prostie.
    Nu am gresit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut!Nu m-am putut abtine sa nu-ti admir blogul:)
    Felicitari!
    http://marinageorgiana.blogspot.com/
    sper sa-ti placa blogul meu:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda..ironia fata de prostie din pacate nu ajuta pentru ca singurii oameni care ar trebui sa o intelega sunt tocmai cei in cauza...

    RăspundețiȘtergere
  7. gypsy e defapt gipsy ratatule !

    RăspundețiȘtergere
  8. Stii, faptul ca ma faci ratat nu este relevant deloc. Nu are absolut nicio legatura ,in fine. Sa stii ca m-am uitat in dictionar sa vad chiar dupa comentariul tau: gipsy-tiganesc, tigan/tiganca, nomad. Insa am cautat si gy, si am gasit gypsy=gipsy. Deci sunt corecte ambele forme. Chiar te rog sa te uiti si tu:P
    + ca am cautat si pe youtube gy si gi si imi apar iarasi ambele forme: gipsy si sypsy.
    Un dictionar ti-ar prinde bine ,,prietene"

    RăspundețiȘtergere
  9. Defapt e mai mult gypsy...shakira are o melodie intitulata astfel deci banuiesc ca e un exemplu extrem de bun ca se foloseste si gypsy in aceeasi masura

    bye

    RăspundețiȘtergere